21-ე საუკუნის ცხოვრება

ჩვენს ქვეყანაში რატომღაც ყველას  ყველაფერი უკვირს .ისმის კითხვა რატომ არ არის საქართველო ისეთი როგორიც სხვა ევროპული ქვეყნები ??? მე მაინტერესებს თქვენი პასუხი ამ კითხვაზე.21-ე საუკუნეში ხშირად ისმის ფრაზა ” რა თაობა მოდის ”  ან ” ჩვენს  დროს  ცხოვრება სულ სხვანაირი იყო ” .. სხვა არ ვიცი ,მაგრამ პირადად მე ძალიან მაღიზიანებს ამ ყველაფრის მოსმენა…. რას გვიწუნებენ ერთი??? იქნებ იმას , რომ ვართ თავისუფლები ???. ან  იქნებ იმას ,რომ ადრინდელივით მუხლმოდრეკილები არ ვესაუბრებით მშობლებს და  მასწავლებლებს???  ასეთი ფრაზები უმეტესად მასწავლებლებისგნა ისმის… (იმედია ჩემს ბლოგში მასწავლებლები არ შემოვლენ ) :)…ასე  და ამგვარად მინდა ბოდიში მოგიხადოთ იმისთვის ,რომ აქ რაიმე საინტერესო პოსტის ნაცვლად ხელში შეგრჩათ  უბრალო მეშვიდე კლასელის აზრები :)) მაგრამ სადღაც მაინც ვარ მართალი :))) ..  მე მინდა ვუთხრა ჩვენს უფროს თაობას : ძალიან ნიჭიერი თაობა მოვდივართ ,ცოტა თავქარიანები ,მაგრამ უზომოდ ნიჭიერები :)) ..( აი მე მაგალითად მომავალი ჟურნალისტი გახლავართ ) :))

კომენტარის დატოვება

