?!

დღეს ძლიერი სიცივის და სკოლაში მომხდარი  ტექნიკური პრობლემების გამო სკოლა გაცდა …  მთელი    82- ე საჯარო სკოლის მოსწავლეები უბედნიერესი სახეებით მოდიოდნენ  სახლებში.   თქვენ უნდა გენახათ ჩემი კლასელები   რა ბედნიერები იყვნენ 🙂 .სტატუსებს წერდნენ გვიყვარს თოვლიო და ასე შემდეგ 🙂 .

მიყვარს სკოლა ?! არ ვიცი .მიყვარს თუ  არ მიყვარს მაინც ვსწავლობ . ნუ აუცილებელია  🙂 . ზაფხულობით მენატრება ხოლმე სკოლა ძალიან . უფრო კლასელები . მათთან ერთად   ყოფნა მიყვარს .   გიჟები არიან ,მაგრამ მაინც ყველაზე მაგრები არიან 🙂 .

მიყვარს ჩემი სკოლა .  რა თქმა უნდა უკეთესი სკოლებიც არის ,მაგრამ მე მიყვარს ჩემი სკოლა. უკეთესზე უკეთესი არ დაილევა .

ჩემი გოგოები  🙂  .

ცოტა ხნის წინ მეშვიდე კლასებს შორის შეჯიბრი იყო ფეხბურთში. ამ სურათში ვყვირივართ მოვიგეთ მოვიგეთთქო. აბა რატომ ვინ მიხვდება   🙂 . მოვიგეეთ .  🙂

მიყვარს ჩემი კლასი და ჩემი სკოლა . (მაგრამ სკოლა რომ ცდება მაინც მაგრად მიხარია  , რაც ძალიან იშვიათია  😦  .  )

2 thoughts on “?!

კომენტარის დატოვება

