კონკიას კიდევ ერთი ისტორია.

სექტემბერში აღმოვაჩინე ეს ფილმი და ძალიან მაგრად მომეწონა . თითქმის ყოველდღე ვუყურებდი .  ვფიქრობ გოგოებსაც ძალიან მოეწონებათ ეს ფილმი განსაკუთრებით ჩემნაირ მეოცნებეებს🙂 .

სელენა გომეზზე ისე არ ვგიჟდები როგორც სხვა გოგოები ,მაგრამ  არც ძალიან ცუდად ვარ განწყობილი. ლამაზი გოგოა თან ამ ფილმში უფრო საყვარელია .

ეს  საყვარელია მაგრამ აი  ……

🙂 . ყველაზე ლამაზი ამ ფილმში . ძაან მომწონს . ძალიან საყვარელია .

 

ამ  ფილმს ეფექტურს ქმნის ცეკვები . ცეკვები რომ არა შეიძლება არც მეყურებინა  .

ყველაზე ძალიან მიყვარს სარკესთან  რომ ცეკვავენ ის ადგილი🙂 . სულ იქ ვახვევ ხოლმე და შემიძლია მინიმუმ 10 ჯერ ვუყურო .

ძალიან საყვარლობა ფილმია. უყურეთ აუცილებლად.

ჩემი რჩევაა დედინაცვალს სერიოზულად არ შეხედოთ და ბევრს იკაიფებთ  :)  .

10 thoughts on “კონკიას კიდევ ერთი ისტორია.

  1. სხვათაშორის ენდრიუ მღერის ზაკ ეფრონის მაგივრად high school musical-ში, ასე რომ არა მარტო კარგად ცეკვავს, ასევე კარგად მღერის.

    • კი გეთანხმები🙂 . მაგარი ფილმია ერთიც და მეორეც .

  2. საბავშვო გასართობი ფილმია გეთანხმები მაგრამ,რომ არ მოგატყო არც სელენა გომეზი მიყვარს და არც ასეთი სტილის (დისნეის) სხვა მსახიობები, ჩემი აზრით საეღოდ ასეთ ფილმებს არ უნდა ერქვათ ფილმები.. ნუ ეს ჩემი აზრია .. ნამდვილი ფილმებს იღებნენ 90იან წლებში.. მე ყველას ვურჩევდი უყუროს 90იანი წლების კინოებს და მიხვდნენ თუ რა არის ნამდვილი კინომატოგრაფია…

    • კი,გეთანხმები .
      ადრინდელი ყველაფერი კარგი და ხარისხიანი იყო .
      დისნეის დიდი ფანი არც მე ვარ … არც დისნეის მსახიობები მიზიდავენ …
      მაგრამ ფაქტია ,რომ ეს ფილმია.
      რომელმაც უამრავი თინეიჯერის მოწონება დაიმსახურა …
      აზრის გამოხატვისთვის მადლობას გიხდი …
      ^^
      მიყვარს კრიტიკა ^^

  3. მადლობა შენ ^,^ კრიტიკა როარა ჩემი ბლოგი და ჩემი კრიტიკული აზრები არ იარსებებდნენ. მადლობა კრიტიკას! კარგია,რომ მეთანხმები. იმედია ამ ფილმს არ უყურებ,როგორც სერიოზულ კინოს…

    • არც ვუყურებდი საყვარელო :*
      უბრალოდ გასართობად არ არის ცუდი ფილმი.
      სერიოზული და არასერიოზული ფილმების გარჩევა არც თუ ისე ძნელია ჩემთვის :*

Leave a Reply

