27-ე პოსტი :))

დღეს 8მარტია.ვისვენებ. სკოლაში არ ვყოფილვარ იმიტომ ,რომ არ იყო 🙂 . გუშინ ავტყდი ხვალე ეკლესიაში უნდა წავიდეთქო და ჩემი მეგობარიც ავტეხე 🙂 .დილით 11 საათზე ავდექი და წავედი.არ მესმის რამ  წამომიარა.როგორც ჩვეულებრივ დასვენების დღეები იმიტომ მიყვარს ,რომ ვისვნებთ და 2 საათამდე მძინავს ხოლმე .დღეს რა მომივიდა არ ვიცი.მაგრამ არც ვნანობ  .კარგი იყო . ეკლესიიდან ყოველთვის  უარყოფითი  ემოციებისგან განტვირთული გამოვდივარ ხოლმე. თან მე და მარიმ გზაში ვიქაქანეთ .დავიცალე.

ხოო… როგორც ავღნიშნე დღეს რვა მარტია ქალთა დღე .ყველას გილავთ.


დღეს ჩემს ბლოგუშკას გადავხედე.ეს ჩემი 27 პოსტია. მიხარია.

კიდევ დღეს ავიტეხე პიცა უნდა გავაკეთო თქო 🙂 . ძალიან ბევრი ვიმაიმუნე 🙂 . მეგონა არაფერი გამომივიდოდა. პირველი პორცია არაჩვეულებრივი გამომივიდა მაორე დამეწვა 🙂 .მესამე  იმედია კარგი იქნება. ჩემი პირველი ნახელავი 🙂 . არა დღეს რაღაც არაჩვეულებრივი დღეა რეებს ვაკეთებ 🙂 . დამწვარს ვჭამდი და ვიძახდი რა გემრიელია თქო. 🙂 . მოკლედ ჩემი ნახელავი ყველაფერი მიყვარს და მომწონს 🙂 .მაგდასაც გავასინჯე და არ მაწყენინა მითხრა კარგიაო  🙂 . კეთილია  🙂  .მიამიტ გოგოს გული არ დაწყვიტა 🙂 .

სიმღერას დავდებ განწყობისთვის :ყველაზე მეტად მიყვარს …..


Leave a Reply

