სიყვარული

………………………….

-რა არის სიყვარული ?

-სიყვარული ? ეხლავე გეტყვით ..ის მაღალი და სიმპატიურია.შავი თვალები აქვს .შავგვრემანია და უზომოდ მიყვარს …ცხოვრებას ებრძვის და სურს ჩემთან  იყოს სულ სულ.არასოდეს დამტოვოს.არასოდეს მაგრძნობინოს თავი მარტოდ და უსუსურად .მე მიყვარს ის იმიტომ,რომ მასაც ესევე ძლიერად ვუყვარვარ.

……………………..

-შეგიძლიათ აგვიღწეროთ სიყვარული?

– სიყვარული? ჰაჰ :).რა არის სიყვარული….მე არ ვიცი რა არის სიყვარული  ,მაგრამ ერთი ვიცი : ის ყველაზე კარგი და ყველაზე ცუდია.ყველაზე მტკივნეული და დაუვიწყარი.და მე თუ გეტყვით ზუსტად რა არის სიყვარული მაშინ ჩათვალეთ ,რომ მე არ ვიცი რა არის ის.

………………..

-თქვენი სიყვარული რამდენი წლის არის?

-ის პატარა და საყვარელია.მგონი უკვე დამინახა კიდეც .საგნესაც არჩევს.პირველი სიტყვაც თქვა :დედა ….მე მიყვარს ჩემი სიყვარული ყველაფერზე მეტად და სულ მეყვარება ….

……………….

– სიყვარული ეს …..

-სიყვარული? ეგ რა არის ?

-არ იცით რა არის?

-არა !

-ღადაობ ?

_არა..შენ მითხარი რა არის სიყვარული…

-მეე?მე რატომ? არ მიყვარს კითხვაზე კითხვით რომ მპასუხობენ .

_მე კიდევ არ მიყვარს როცა სიყვარულზე მელაპარაკებიან.როგორ შეიძლება იცოდე რა არის სიყვარული.ის ხომ არ ჩანს  და არ დადის.ის ჩვენს გულებშია და თუ ის ნამდვილია ჩვენიდან არასოდეს არ გამოდის.

– გიყვართ?

-აქამდე არ მიყვარდა ………მაგრამ.

-რა მაგრამ?

-ეს შენ ხარ …

– ბატონო?

-ეს შენ ხარ ! ამდენი ხანია გეძებდი ,მაგრამ ვერ გპოულობდი.. გამარჯობა სიყვარულო….

…………..

ეს პოსტი დავწერე იმიტომ ,რომ პირველ რიგში საშინელ განწყობაზე ვარ ,ალბათ ეს პოსტსაც ეტყობა.მინდა გითხრათ რომ სიყვარული სხვადასხვანაირია….. და მას სწორედაც ეს სჭირდება:გამარჯობა სიყვარულო ……

სიყვარულს:დროებით turn off.

მკითველს: ბოდიში უაზრო პოსტისთვი

3 thoughts on “სიყვარული

კომენტარის დატოვება

