სოფლისაკენ ჰერი ჰერიიი : ))

ეხლა იმის მაგივრად რომ ბარგს ვალაგებდე და მემილიონედ ვამოწმებდე ჩანთებს, აქ ვზივარ და ვცდილობ ჩემი დიდი ემოცია ჩემს მკითხველს გადავცე ^^.

მოკლედ  ხვალ დილით მე და ჩემი ბიძაშვილი სოფელში მივდივართ .ერთად უკვე მესამე წელია მივდივართ და იქ ძალიან ძალიან ვერთობით ხოლმე .სოფელში მარტო წასვლის ყველაზე მაგარი და მთავარი მუღამი იმაშია რომ მშობლები არ არიან და ფაქტიურად არავინ არაფერს არ გვიშლის :). ნუ კიდევ ამას ის ემატება რომ უამრავი მეგობარი გვყავს და ძალიან მაგრად ვერთობით ხოლმე 🙂 და იმედია არც ეს წელი იქნება გამონაკლისი :).

ბევრი დრო არ მაქვს ამიტომ მოკლედ მოგიყვებით ჩემს ცხოვრებაში მომხდარ ამბებზე 🙂

გამოცდები ძალიან კარგად ჩავაბარე … სამწუხაროდ ქართულზე ვარ გაბრაზებული ესე მითხრა მასწმა 9ზე მეტი იცი მაგრამ 10 ს ვერ  დაგიწერო  და ამიტომ 9იანი ავირტყი  :).

ინგლისური და გერმანული კარგად დავხურე :).

მოკლედ არ ვარ ცუდი გოგო 🙂

ეხლა აკაკის თავგადასავალს ვკითხულობ … ვიცი ვიცი აქამდეც უნდა წამეკითხა ,მაგრამ რამდენჯერაც ქართულ პროზას მივადექი იმდენჯერ უცხოურმა გადამიბირა  🙂 სამწუხაროდ …

ახალი ურთიერთობები მეტ ნაკლებად არ დამიწყია..ხოო  ..ამაზე არ ღირს 🙂

ამ სიმღერას გადავეკიდე ამ ბოლო დროს სულ ამას ვუსმენ :).

ჩემს ბლოგს  თქვენ გიტოვებთ და აბა თქვენ იცით 🙂 ძალიან ნუ დამიმტვერიანებთ …  სოფელში ინტერნეტი თუ ჩავიგდე ხელში მოგიყვებით რაღაცეებს :*

პ.ს ყველას კარგ დასვენებას გისურვებთ ….

2 thoughts on “სოფლისაკენ ჰერი ჰერიიი : ))

კომენტარის დატოვება

