მე შენ მიყვარხარ!!!

არ ვიცი რატომ , არ ვიცი როდის, არ ვიცი რა დამემართა ,მაგრამ ……. რამდენჯერაც დავაპირე თქმა იმდენჯერ რაღაცამ შემიშალა ხელი  : /  .       რაღაცამ არა : ) ვიღაცამ .. და ეს ვიღაცა ჩემი მეორე მეა …. ოხ ! ხანდახან  როგორ მიშლის ხოლმე ნერვებს !!! როგორ მაღიზიანებს . სულ ! მუდამ თან დამყვება ,მაგრამ ჩუმად და ყველაზე კარგ და რომანწიკულ მომენტებში კუსავით გამოყოფს ხოლმე თავს  კუსავით …                        

ღამით ,რომ ვწვები  თვალწინ მიდგას ყველა ის მომენტი,როდესაც მე შემეძლო ეს შენთვის მეთქვა … აი ეს …. მჰ : )) ხედავ ? აი ახლაც კი არ შემიძლია ამის თქმა .რაღაც მაჩერებს .ხო…. ეს ჩემი ქვეცნობიერია .მან იცის ამას რაც მოყვება და ჩემზე ზრუნავს …

 არ მაძლევს იმის უფლებას ,რომ თავიდან დავუშვა შეცდომები ….

 

 

 

 

 

 

                             მე შენ მიყვარხარ!!!!!! 

 პ.ს სჯობს გვიან ვიდრე არასდროს .. მაგრამ ამ შემთხვევაში სჯობს არასდროს : )) ….                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “მე შენ მიყვარხარ!!!

კომენტარის დატოვება

