თოვლი.

შემოდგომაზე თოვლი მე არ გამიგია .

გარეთ ყინავს უკვე .

ისე,შემოდგომის ფოთლები და თოვლი უხდებიან ერთმანეთს .

ზოგადად არ მიყვარს თოვლი. არ ვიცი რატომ ,მაგრამ არ მიყვარს .

წვიმაც არ მიყვარს .მირჩევნია მზე მწვავდეს ვიდრე ვიყიდებოდე.

წვიმა და თოვლი მიყვარს მაშინ,როცა მთელი დღე სახლში ყოფნა მაქვს გარანტირებული,ცხელი ჩაი (ყავა), გემრიელი წიგნი და კარგი გარემო.

ხოლო,როცა ვიცი რომ სკოლიდან სახლში უნდა მოვვარდე და მერე ისევ გავიქცე ,ასეთი ამინდი სრულიად არ  მაწყობს.

არ მიყვარს ,როცა მივდივარ და წინიდან  წამოსული ფიფქები ჩემს სახეს ედება ,არასასიამოვნო შეგრძნებაა.

მეუბნებიან ,რანაირი ბავშვი ხარ თოვლი არ გიყვარსო. რა ვქნა. არ მიყვარს .ესეთი ვარ და ვერც შევიცვლები .

ახალი წლის განწყობა მაქვს , ერთი სული მაქვს როდის დაგვითხოვენ ,დიდის ამბით ველოდები თოვლის ბაბუას🙂 .

პ.ს რამოდენიმე სურათი განწყობისთვის.

20 thoughts on “თოვლი.

  1. მეც მასე ვარ ზუსტად, წვიმა და თოვლი მარტო მაშინ მინდა, როცა სახლში ვზივარ ცხელი ჩაით და წიგნით. ერთი ბუხარი არ მაქვს, და სუპერ კლასი იქნებოდა :))))

  2. მე მიყვარს თოვლი🙂 მერე რომ დნება ეგ არ მიყვარს🙂 მაგრამ ვიღებ როგორც აუცილებელს :დ :დ :დ

    • თბილისის თოვლი კი … სოფელში არასდროს მინახია ( ყოველშემთხვევაში არ მახსოვს ) მაგრამ ვიცი ,რომ იქ გაცილებით სასიამოვნო და უტალახო თოვვლი იცის🙂

    • არ მიყვარს სასტიკად : /
      ამ ყინვას მირჩევნია მზე მწვავდეს და ზოგადად არ არის ზამთარი ჩემი,როგორიც არ უნდა იყოს ის.
      პ.ს მიხარიხაააააარ! ^^

  3. თოვლი მიყვარს ძალიან მაგრამ სიცივე არაა😦 მეც შენსავით მაშინ მიყვარს წვიმა, როცა სახლში ვარ… ძალიან მომეწონა პოსტი :* ^_^

  4. ჩემნაირი გოგო..❤ და ჩემიი გოოგო❤ მიყვარხარ, მარ❤

Leave a Reply

