თავისუფლება მონატრებული ♥

დღეს მაისის ცხრაა ♥

მიყვარს მაისი. გაზაფხული მთლიანად ძალიან მიყვარს ,მაგრამ მაისი განსაკუთრებულად ♥

ამ პერიოდში ვშფოთდები ხოლმე,თუ შეიძლება ამას ასე ვუწოდო …  სკოლა დასასრულს უახლოვდება და მეც ვწუხვარ იმაზე,რომ დრო ასე სწრაფად გადის… გამოცდები იწყება… ვიცი უნდა მოვემზადო და შევნატრი იმ დღეს ბოლო გამოცდიდან კმაყოფილი ,რომ გამოვალ და ვიტყვი ,რომ სკოლაში 3თვე აღარ მომიწევს მოსვლა…

დღეს მაისის ცხრაა და გარეთ საშინელი ამინდია.გარეთაც და ჩემშიცც. ცუდი ამინდი და ქარბუქი ,გადაუღებელი წვიმაც მოსაბეზრებელია ♥

მთელი ზამთარი არ უწვიმია .სულ ვწუწუნებდი ,ზამთარში თოვლს წვიმა მირჩევნია თქო …მართლა მირჩევნია.

ჩემი ამინდია წვიმა.

სადაც არ უნდა ვიყო , რა დროც არ უნდა იყოს ,ყოველთვის ღიმილს იწვევს წვიმა ჩემში ♥

დღეს მაისის ცხრაა .გარეთ წვიმას და მე სულაც არ მეღიმება …

არ მეღიმება ,მაგრამ ვფიქრობ და ვხვდები ,რომ ბედნიერი უნდა ვიყო წესით ))..

ცხოვრება ,ხომ დიდი და ლამაზი  ბუშტია …..    ♥

 

ლამაზი ფერებით და ბანტებით დატვირთული ბურთია ♥..

წინ რამდენი კარგი რამ გველოდება ყველას.

მიუხედავად იმისა,რომ ცხოვრებაში ყველაფერი იდეალური არ არის ,ბევრი კარგი რამ ხდება …

უპრობლემოდ ცხოვრება ვფიქრობ ,რომ ძალიან უინტერესო იქნებოდა…. დილით ,რომ გაიღვიძებ რამეზე ხომ უნდა იფიქრო ? ვინმეზე ხომ უნდა იზრუნო? რამე  ხომ უნდა გქონდეს მოსაგვარებელი ?

წინ გამოცდებია.ჩავაბარებ ,როგოც ყოველთვის ♥ და კმაყოფილი დავემშვიდობები სკოლას 3თვით ..

მერე იქნება სოფელი და ბევრი სიცილი ♥ გართობა ♥ თავისუფლება და ყველაფერი ის რაც მე მიყვარს ♥ ძალიან მიყვარს  ♥…

ამაზე ვიფიქრე და,

აი ,

მეც გამეღიმა  ^_^

12 thoughts on “თავისუფლება მონატრებული ♥

  1. დღეს მართლაც მაისის ცხრაა…
    ზუსტ დროს შემოვგოგმანებულვარ შენს სამყაროში❤

    ხვდები, ალბათ, რა ხდება ჩემს ბლოგზე, როგორი კარჩაკეტილობაა…შენთან რომ შემოვდივარ და პოსტი მხვდება, მგონია, რომ მე დავწერე და კმაყოფილი გავდივად😀 რა კარგი და ყოჩაღი ვარ-მეთქი😀😀 არა, რა! ჩემს თავს სერიოზულად უნდა მივხედო!😐

Leave a Reply

