Back 2 school …

ჰმ .

დაიწყო:

დილით ადრე ადგომა,მთელი დღე მთქნარება,7გაკვეთილი ერთ მერხთან ჯდომა,დღეში შვიდჯერ ნათქვამი ”ვარ”,სკოლიდან გამოქცევა,გერმანულზე გაქცევა,იქიდან მათემატიკაზე გაქცევა ან ინგლისურზე და სახლში 9საათზე დაღლილ ,დაქანცული დაბრუნება,შემდეგ სქელი წიგნები და ყავის სმასთან ერთად ძვლივს შესრულებული დავალებები😐 .

დაიწყო!.

დღეს 17სექტემბერია.  როგორ მახსოვს ივნისის ბოლო დღეები და ჩემი ბედნიერება იმის გამო,რომ სკოლაში 3თვე არ შევყოფდი ცხვირს😐 .

დღეს დილით ძვლივს ავდექი და ძვლივს წავბარბაცდი სკოლაში.ტრადიციულად ჰიმნი ჩაგვირთეს.წავიდა იქ ნაცნობების გადაპროშნ-გადმოპროშვნა,ზოგის ბედნიერი და ზოგის უბედური სახეების ყურება,მასწავლებლების მოკითხვა ….

წელს სკოლაში ახალი ის არის,რომ სამოქალაქოს ირაკლი აღარ გვასწავლის,რაზეც ყველაზე მეტად დამწყდა გული .ჰო,ქიმია დაგვემატა და იმედია რამეს მოვუხერხებ,თორემ მე მათემატიკურ საგნებთან ,ჰმჰმჰმ😐

გაკვეთილების ცხრილი კატასტროფაა. ყოველდღე გლოვა გაკვეთილები გვაქვს .ფიზრა კვირაში მხოლოდ ერთხელ გვაქვს,ოოო გად! მასწავლებლები უმეტესად შარშანდელები არიან და ახლებზე აღარ ვლაპარაკობ😐

დამრიგებელი გამოგვიცვალეს და ძაალიან დაგრუზული ვარ,რადგან საშინლად მიყვარდა ჩემი დამრიგებელი. 

ჰოდა,დაიწყო რა .

 ვერ ვაცნობიერებ იმას,რომ რეჟიმში უნდა ჩავჯდე,ღამე ადრე უნდა დავწვე და დილით ადრე ავდგე.არ ვარ სირბილისთვის და გადარბენებისთვის მზად,საერთოდ არ  ვარ😐

ჰოდა,ეხლა დავწვები და დავიძინებ😐

ნუ ,ყველაფრის და მიუხედავად,ვიმედოვნებ,რომ კარგი წელი იქნება,მეცხრე კლასი უკვე სერიოზული საფეხურია და წარმატებებს ვუსურვებ ჩემს თავს და ჩემს კლასელებს..ჰოო ,თქვენც🙂

 ჰმ.ჰოდა,დაიწყო რა ,

არ ვარ მზად.შენ ?

12 thoughts on “Back 2 school …

  1. ჩემი ტკივილია სკოლაა..:( კიდევ კარგი ვამთავრებ წელს ,თორემ.;დ ეჰჰ
    წარმატებები . შენც და მეც🙂

  2. მაბოდებს სკოლაზე და ერთი სული მქონდა როდის დაიწყებოდა❤ შენ ყველაფერი აგრევია და ძალიან ცუდია.

  3. aauu dilit adre adgoma rogor mezarebaa..tan matematika da inglisuri yoveldge …da inglisurshi yoveldge sxvadasxva wignebit unda viswavloott……mishvelett..matematikastan kargad var eg araferi…inglisurtanac magram…es originali oscar wildi waigos ra dzneliaa:D:D:D:D originalshi gvaswavlis qali the portret of doryian grey-s…merve klaselebs

  4. დღეს იმდენი გაკვეთილები მომაყარეს,მოვედი აზრზე უკვე :დ

  5. ეეჰ დაიწყო ყოველ გაკვეთილზე გოდება და პესიმისტური ლოზუნგების წამოსროლა. არა ვარ მზად :(((((((((

Leave a Reply

