ცეცხლი

ჩემს გარშემო ყველა და  ყველაფერი იწვის.

იწვის წვიმა,რომელიც ამ წამს ჩემს ფანჯრებს ასველებს .

იწვის ლეპტოპის კლავიატურა ,რომელზეც ეხლა მე ვწერ .

იწვის მობილური ,რომელმაც შეიძლება ყოველ წამს დარეკოს.

იწვის ჩემი ოთახი ,რომელიც ჩემს ხასიათს ატარებს .

იწვის საათი ,რომელიც ჩემი ცხოვრების სწრაფად მოძრაობას მანიშნებს .

იწვის ხმა,რომელიც სულ თან დამყვება .

შემზარავი ….

იწვის  დღიური,რომელიც ძალიან მიყვარს და თანაც ძალიან მაღიზიანებს .

იწვის ჩემი ხმა,რომლის გაგონებაც არ მინდა.

იწვის შენი ხმა,რომელიც მზარავს .

იწვის ჩემი თვალები,რომლებიც ამ ბოლო დროს უმიზეზოდ იცრემლებიან .

იწვის წვიმა ,რომელიც ამ წამს ჩემს ფანჯრებს ასველებს .

იწვის  ჩემი თმა.

იწვის ჩემი თითები .

იწვის მოგონებები .

იწვის ნოსტალგია.

იწვის სიყვარული.

იწვის მეგობრობა.

იწვის ნდობა.

იწვის ტკენა,გულის ტკენა.

იწვის ერთი კედელი

მეორე კედელი

მესამე კედელი

მეოთხე კედელი.

ჩემს გარშემო  ყველა და ყველაფერი იწვის.

ფანჯრებიც.ჰოო,ფანჯრებიც ,რომლებსაც ამ წამს წვიმის წვეთები ასველებს ….

1370527577_tumblr_mno50unqci1rtp2uuo1_500

2 thoughts on “ცეცხლი

Leave a Reply

