როგორია ჩემი სიყვარული ?

როგორია ჩემი სიყვარული ?

ჩემი სიყვარული მაღალი და შავგვრემანია,დიდი წითელი ტუჩებით და მსოფლიოში ყველაზე მაგარი ღიმილით …………

მისი თაფლისფერი თვალებით ვუყურებ ყველას და ყველაფერს……..

ამავდროულად არანორმალური და გიჟია.გიჟი,სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით .როდის რას იტყვის და რას მოიმოქმედებს არავინს არ იცის…არც თვითონ…..

როგორია ჩემი სიყვარული ? სიყვარულით სავსე!!!

მაიძულა გრძნობებში გადავვარდნილიყავი …..მაიძულა მეფიქრა,რომ მთელი მსოფლიო ჩემია……მაიძულა ღიმილი მესწავლა…..მაიძულა მყვარებოდა…..

როგორია ჩემი სიყვარული?ფრთაშესხმული ანგელოზია ,რომელიც გასაფრენად მზად არის ნებისმიერ წამს……დალტონიზმი დამმართა…მის გარდა ყველა და ყველაფერი ნაცრისფერია ჩემთვის……

და მაინც……

როგორია ჩემი სიყვარული……….

არ ვიცი …….

მხოლოდ ის ვიცი,რომ ძალიან ვუყვარხარ…..

მხოლოდ ის ვიცი,რომ ძალიან მიყვარს …….

377648_475022732551716_679148914_n

10 thoughts on “როგორია ჩემი სიყვარული ?

  1. მარიამ ​ის ჩემში გულის ნაცვლად ფეთქავს,ის ჩემში სისხლის ნაცვლად დადის და ის ჩემში ჩემზე მეტია! ​ ეხლა მივხვდი რომ ჩემსგარდა სხვასაც შეძლებია სიყვარული! სულ მიკვირდა ასერომ ანათებდი.

კომენტარის დატოვება

